lørdag 21. november 2009

Ny lidenskap : JAZZ


I en alder av 31, kan eg annonsere at eg er aldeles fortryllet av en ting for tiden, næmlig jazz. For en ny dimensjon av livet! Har de siste to ukene underlagt to o store konserter på verftet.

1 Sidsel Endresen - en gammel kjenning, som har klart å følge med i tiden. Jazzen sitt svar på Madonna.Hadde faktisk øynene lukket for det meste av konserten, fordi eg var bare så lykkelig. Glem " jive talking",dette var nytt og aldeles nydelig. Consider me a reborn fan!

2 Tord Gustavsen Ensamble - nok en uforglemmelig kveld. Nydelige toner, og god stemning. Da hovedpersonen la inn noen ord, føltes det som om radioen sto på. Tord hvisket frem sitt budskap, litt komisk igrunn. Men kanskje det bare er slik i jazz miljøet? Kanskje alle hvisker? Notert -bør sjekkes.

1 kommentar:

  1. digge din nye hobby ina. eg skal sjekke ut ho sidsel! vil du ha invitasjon til spotify, slik at vi kan dele musikk?:)oda aka wildfox.
    sjekk ut min nye design blog "a new modernist" og vår "odinadesign"blog. har ikkje skreve innlegg enda.laga bloggane idag nemlig.klems

    SvarSlett